A tésztás termékek különlegessége az eredeti, természetes gyümölcstöltelék. A hagyományos gyümölcstöltelékes gombócok mellett készül túrógombóc, kakaókrémes, meggyes-kakaókrémes gombóc is. A háziasszonyok munkáját könnyítik az előfőzött tésztafélék köre: nudli, nokedli sztrapacska, valamint a tésztás és hús alapú levesbetétek.
Burgonyás krokett az egész világon kapható, viszont a vállalat kezdte el a krokett választék színesítését zöldséges és gyümölcsös változatban. A zöldséges krokettek a vegetáriánusok kedvencei s a gyümölcsös krokettek köretként vadhúsokhoz, ezen kívül desszertként is nagyon népszerűek. Ezek a különleges krokettek s a gyümölcstöltelékes gombócok már több mint egy évtizede büszkén viselik a Kiváló Magyar Élelmiszer Védjegyet.
A hagyományos MIRELITE receptre épülő termékcsalád forgalmazásának még csak az elején vagyunk, (vadasmártás, grízgaluska, májgombóc stb.) de hamarosan kapható lesz a MIRELITE márkájú termékek szélesebb választéka is, hiszen a vállalat megkezdte a félkész termékek gyártását is.
A minőségi termékek előállítását számos nemzetközi, hazai siker és elismerés igazolja.
• 1993.  „Szívbarát termék” minősítés 3 termékre
• 1998.  Kiváló Magyar Élelmiszer Védjegy 8 termékre
• 2001.  Kiváló Magyar Élelmiszer védjegy 2 termékre
• 2007.  PLMA: Újdonságdíj 6 termékre
• 2008.  SIAL: Újdonság díj Nyírségi levesbetét
• 2009.  Szakmai díj Az éve magyar beszállítója
• 2010.  SIAL d’Or ínyenc termékdíj Medvehagyma
• 2011.  Arany Tallér díj: „ Az iparban nyújtott kimagasló teljesítményért”
• 2011.  Magyar Brands díj a MIRELITE márkával
• 2012.  Foodapest kategória győztes: MIRELITE Vadasmártás
• 2012.  Magyar Agrárgazdasági Minőség Díj

A legutóbb elnyert Magyar Agrárgazdasági Minőség Díj rendkívül fontos a vállalat számára, mert a hazai piacon az állami szervek részéről olyan elismerést jelent, amely nagy megtiszteltetés számunkra, hisz igazolja törekvésünket, mely szerint fontos a minőségi magyar termék gyártása.
A díj átadása óta eltelt rövid idő nem teszi még lehetővé azt, hogy a MAMD-al kapcsolatban piaci sikerekről tudjunk számot adni, de bízunk benne, hogy ez az elismerés hozzásegít minket ahhoz, hogy a Magyarországon lévő bolthálózatok, előnyben részesítsék az ilyen minőségi díjjal elismert termékeinket. Számítunk arra, hogy a Minisztérium marketing és ismeretterjesztő eszközeinek segítségével sikerül a magyar fogyasztók figyelmét még jobban ráirányítani a minőségi magyar termékekre, hisz mindannyiunk célja az, hogy a magyar fogyasztó korszerűen, egészségesen táplálkozzon, és ezt az ilyen magyar termékek segítsék elő.